Telefon

Infolinia: 512 027 901, 512 028 189, 512 028 327 (poniedziałek-sobota 8:00-21:00, niedziela handlowa 9:30-17:30)

Koszyk jest pusty, dodaj produkty a pojawią się one w tym miejscu.
Waga: (0.00 kg)
Suma: 0
Do darmowej dostawy brakuje: 0
Terminy dostawy Sprawdź termin dostawy
Płatności VISA
Płatności Mastercard
Płatności przelewem bankowym
Menu mobilne
Ulubione
0
Koszyk
0
Powrót
Powrót

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego leclercdrive.lublin.pl

I.

Informacje ogólne

1.

Sklep internetowy, prowadzony po adresem www.leclercdrive.lublin.pl,jest usługą opartą na asortymencie hipermarketu E.Leclerc Lublin, ul. Tomasza Zana 19. Właścicielem sklepu internetowego jest Lublindis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie pod adresem: ul. Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin, NIP 9462651328, Regon 360633440, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym - Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedziba w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000540601.

2.

Telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta Sklepu internetowego można uzyskać pod numerami infolinii: 512 028 189, 512 028 327. Pocztę elektroniczną można kierować pod adres:sklep.internet@lublin-zana.leclerc

3.

Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym niezbędne jest zapoznanie się i zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

4.

Z oferty sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.

5.

Lublindis Polska sp. z o.o. oświadcza, że nie wyraża zgody na poddawanie sporów konsumenckich pod rozstrzygnięcie organów pozasądowych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów kosumenckich.

6.

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 19.07.2023.

II.

Wymagania techniczne

 

Wymagania techniczne korzystania z usług sklepu internetowego: dostęp do Internetu, komputer z zainstalowaną przeglądarką internetową rozdzielczość ekranu minimum 1024 x 768 przy czym serwis optymalizowany jest dla rozdzielczości 1280x1024, zainstalowana wtyczka Macromedia FlashPlayer, komputer klienta musi mieć włączoną opcję akceptacji "cookies", włączoną obsługę języka JavaScript, ramek i stylów CSS.

III.

Składanie zamówień

1.

Zamówienia składać można całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich realizacja odbywa się: od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-21.00 w niedziele handlowe w godzinach 10.00-18.00

2.

Zakupy z opcją "odbiór w sklepie" realizujemy bez kwoty minimalnej.

.

Zakupy z opcją "dowóz" realizujemy :

dla Klientów z Lublina od kwoty 50 pln,

dla Klientów spoza Lublina od kwoty 100 pln.

3.

Nie realizujemy zamówień kiedy sklep jest zamknięty, w następujące dni:

Nowy Rok

Święto Trzech Króli

Wielkanoc

Poniedziałek Wielkanocny

Święto Pracy

Święto Narodowe Trzeciego Maja

Zielone Świątki

Boże Ciało

Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny

Wszystkich Świętych

Narodowe Święto Niepodległości

Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt)

Boże Narodzenie (drugi dzień świąt)

Dopuszcza się wyznaczenie dodatkowych dni zamknięcia sklepu po wcześniejszej informacji na witrynie sklepu internetowego.

4.

Zakup przez klienta produktów z opcją dostawy do Klienta odbywa się tylko w obszarze działania sklepu . Obszar działania sklepu obejmuje terytorium miasta Lublin i następujące kody pocztowe: 20-823, 20-901, 21-002, 21-003, 21-007, 21-008, 21-030, 21-040, 21-045, 21-050, 21-077, 20-160, 20-258, 20-823, 20-515.

Wybór opcji z odbiorem w sklepie nie podlega ograniczeniom terytorialnym.

5.

Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu internetowego produkty oferowane do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "do koszyka" pod zdjęciem artykułu, a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Kupuję zawartość koszyka i zamawiam transport ''.

.

6.

Zamówienia, w zależności od wybranej przez klienta opcji, dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres (pod drzwi) (dane kontaktowe klienta z zamówienia są traktowane, jako adres wysyłki towaru) lub będą gotowe do odbioru w czasie określonym przez Klienta (w ramach godzin działania sklepu internetowego), jednak nie krótszym niż dwie godziny od momentu złożenia zamówienia. Odbiór w sklepie towarów odbędzie się na terenie E.Leclerc ul. Zana 19 Lublin, na parkingu w wyznaczonym i wydzielonym do tego miejscu po wcześniejszym telefonicznym poinformowaniu pracowników sklepu internetowego o przybyciu na miejsce.

7.

Fakt złożenia przez Klienta zamówienia oraz przyjęcie do realizacji zamówienia zostanie potwierdzony przez system automatycznie drogą elektroniczną. Klient otrzymuje e-mail.

8.

Realizacja zamówień przez leclercdrive. W przypadku braku produktów, pracownicy sklepu internetowego będą telefonicznie kontaktować się z zamawiającym w celu poinformowana o brakujących produktach i zaproponowania zamienników.

9.

Dostawy na terenie Lublina i okolic realizowane są za pośrednictwem kurierów www.leclercdrive.lublin.pl oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego „Radio-Taxi 919” Sp. o.o. z siedzibą: ul.Franciszka Stefczyka 30/49, 20-151 Lublin.

Aby dostawa została zrealizowana Zamawiający powinien wyrazić zgodę na przekazanie Miejskiemu Przedsiębiorstwu Taksówkowemu „Radio-Taxi 919” Sp. o.o. danych (adres, numer telefonu) niezbędnych do dowozu zakupów.

Powierzenie dobrowolnie podanych danych osobowych podmiotom współpracującym, następuje tylko i wyłącznie w zakresie dostarczenia zamówionych produktów i/lub usług.

10.

Klient ma obowiązek umożliwić kurierowi wjazd na osiedla zamknięte oraz późniejszy wyjazd z takiego osiedla. W przypadku niedziałającego domofonu klient ma obowiązek umożliwić kurierowi wejście na klatkę schodową.

11.

Opłata za dostawę wynosi:

  1. a) dla Klientów z Lublina – 15 zł
  2. c) dla Klientów spoza Lublina, ale z obszaru działania sklepu – 20 zł

12.

W przypadku gdy waga brutto zamówionych artykułów przekroczy 40 kg, za każde rozpoczęte 10 kg doliczana będzie opłata w wysokości 3 zł.

Sklep ma prawo do zwiększenia opłaty jeżeli dodanie produktów dopisanych przez Klienta w uwagach do zamówienia spowoduje przekroczenie kolejnego przedziału wagowego.

13.

Zgodnie z ustawą z dnia 12 października 2017 r. o zmianie ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz niektórych innych ustaw (Dziennik Ustaw Poz. 2056) sprzedający zobligowany jest do pobierania od 1 stycznia 2018r. opłat za dostarczone torby foliowe. W momencie składania zamówienia zostaną automatycznie doliczone reklamówki w ilości odpowiadającej jego wadze i wielkości. Zamawiający zapłaci jednak tylko za te torby, które zostaną fizycznie dostarczone jako opakowanie zamówionych produktów.

Sklep ma prawo do zwiększenia ilości toreb jeżeli dołączenie produktów opisanych przez Klienta w uwagach do zamówienia spowoduje przekroczenie kolejnego przedziału wagowego.

 

14.

Całkowity koszt dostawy wyświetlany jest podczas akceptacji zamówienia. Wysłanie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy. W wypadku podania przez klienta nieprawidłowego kodu pocztowego, innego niż obowiązujący w miejscu zamówionej dostawy, sklep zastrzega sobie prawo ponownego przeliczenia opłaty za transport zgodnie z prawidłowym kodem pocztowym, a w przypadku ustalenia wyższej opłaty poinformuje o tym fakcie klienta drogą mailową na podany przy składaniu zamówienia adres poczty elektronicznej bądź telefonicznie na podany numer telefonu. Zamówienie będzie realizowane jeżeli klient wyrazi zgodę na nowy koszt dostawy, zaś w przypadku odmowy zostanie anulowane. W przypadku, gdyby opłata okazała się niższa, sklep uwzględni tą okoliczność w rozliczeniu płatności z klientem.

15.

www.leclercdrive.lublin.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości sprzedawanego asortymentu, co będzie widoczne podczas kompletowania zamówienia.

16.

Ceny artykułów w sklepie internetowym www.leclercdrive.lublin.pl są identyczne jak w stacjonarnym hipermarkecie E. Leclerc Lublin ul. Zana 19, z wyjątkiem ofert obowiązujących tylko w sklepie internetowym.

17.

Ceny towarów uwzględniają podatek VAT. Są to ceny brutto wyrażone w złotych polskich i nie uwzględniają kosztów dostawy zamówienia.

18.

Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży.

19.

Sklep ma obowiązek dostarczania produktów bez wad.

20.

Przy odbiorze produktów od dostawcy klient winien sprawdzić ich zgodność ze złożonym zamówieniem. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien odmówić przyjęcia nie zamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.

21.

Dokument sprzedaży jest zawsze zgodny z ceną sprzedaży obowiązującą w chwili kliknięcia „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” tj. przyjęcia zamówienia do realizacji

22.

Kaucja za opakowania zwrotne wypłacana jest na podstawie dowodu zakupu produktów ( paragonu lub faktury ) w CENTRUM HANDLOWYM E.LECLERC „TOMASZA ZANA” w Lublinie przy ul. Tomasza Zana 19, zwanym dalej „ E.LECLERC”, w opakowaniach, które są zwracane. Zwrot opakowań odbywa się na stoisku tytoniowym, których pracownicy wystawiają potwierdzenie zwrotu opakowania. Kaucja wypłacana jest na podstawie w/w potwierdzenia zwrotu opakowania w Punkcie Obsługi Klienta lub w ten sposób, że w każdej kasie należność za zwrócone opakowania odliczana jest od wartości zakupów.

Zwrot kaucji za opakowania możliwy jest tylko w przypadku opakowań nieuszkodzonych, czystych oraz znajdujących się w obrocie E.Leclerc. Ewentualne skargi czy uwagi przyjmuje Kierownik Działu Kas.

23.

W przypadku zamówienia produktu, na które producent udziela gwarancji, sklep dostarczy dokument gwarancji wraz z produktem.

24.

Klient ma prawo anulować zamówienie do momentu odbioru towarów. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia lub nieobecność Klienta w wyznaczonym miejscu dostawy w wybranym przez Klienta przy składaniu zamówienia przedziale godzinowym traktowana jest jako anulowanie zamówienia.

IV.

Odstąpienie od umowy

1.

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania towaru lub otrzymania przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (HYPERLINK "https://sip.legalis.pl/document-view.seam?documentId=mfrxilrsha2tonbugu4ds"Dz.UHYPERLINK "https://sip.legalis.pl/document-view.seam?documentId=mfrxilrsha2tonbugu4ds". z 201HYPERLINK "https://sip.legalis.pl/document-view.seam?documentId=mfrxilrsha2tonbugu4ds"7HYPERLINK "https://sip.legalis.pl/document-view.seam?documentId=mfrxilrsha2tonbugu4ds" r. poz. HYPERLINK "https://sip.legalis.pl/document-view.seam?documentId=mfrxilrsha2tonbugu4ds"683HYPERLINK "https://sip.legalis.pl/document-view.seam?documentId=mfrxilrsha2tonbugu4ds"). Po upływie tego terminu prawo do odstąpienia od umowy wygasa.

1a.

Aby Klient zachował termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed jego upływem, przy czym Klient powinien podać swoje dane: imię i nazwisko, pełny adres pocztowy, numer paragonu lub faktury (albo inną informację identyfikującą transakcję)

1b.

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

2.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach:

• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

3.

Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4.

Zwrot pieniędzy uiszczonych przez Klienta, który skutecznie odstąpił od umowy, nastąpi niezwłocznie po doręczeniu towaru przez klienta lub dostarczenia dowodu jego odesłania 

5.

W celu dokonania zwrotu zakupionego produktu należy zgłosić się do sklepu E.Leclerc w Lublinie ,ul.Zana 19, do Punktu Obsługi Klienta wraz z dokumentem sprzedaży otrzymanym od kuriera lub odesłać je na adres sklepu.

6.

Koszty bezpośredniego zwrotu rzeczy ponosi Klient .

7.

Wzór odstąpienia do umowy znajduje się w stopce strony.

V.

Reklamacje

1.

Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia, że towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem lub że posiada wady.

2.

Klient składa reklamację na piśmie, wraz z dostarczeniem reklamowanego towaru i dowodem zakupu pod adres: Lublindis Polska sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie ul. T. Zana 19, Lublin lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta w sklepie E.Leclerc Zana 19.

3.

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, o sposobie jej rozpoznania Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres e-mail bądź adres zamieszkania,zgodnie ze sposobem wskazanym przez Klienta. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

4.

W przypadku stwierdzenia różnicy w cenie produktu należy udać się do Punktu Obsługi Klienta w Sklepie E.Leclerc Zana 19, Lublin. Zwrotu różnicy dokonuje się na podstawie zamówienia oraz na podstawie paragonu fiskalnego.

VI.

Płatność

 

W www.leclercdrive.pl płatność za zakupy i dostawę można dokonywać w następujący sposób:

1.

Przez Internet, kartą lub przelewem bankowym za pośrednictwem strony eService. Klient po kliknięciu na płatność eService, automatycznie zostaje przekierowany na stronę operatora i dokonuje na niej płatności. Zamówienie może zostać zrealizowane wyłącznie po wpłynięciu środków na konto sklepu. leclercdrive.lublin.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości autoryzacji transakcji.

W razie płatności dokonywanej przez Zamawiającego z góry, nadpłata dokonana za towar będzie zwracana przez sprzedawcę w drodze przelewu na konto bankowe Zamawiającego , zwracana na jego kartę kredytową bądź wypłacana przy odbiorze zamówienia,a ewentualna niedopłata powinna zostać uregulowana przez Zamawiającego przy odbiorze zamówienia.

2.

Gotówką lub kartą u kuriera leclercdrive.lublin.pl

3.

Bonami towarowymi (leclerc, sodexho pass) - nie wydajemy reszty z bonu. Należy zapłacić równowartość paragonu (faktury), bądź dopłacić różnicę gotówką lub kartą płatniczą u dostawcy.

4.

Przelewem bankowym z odroczonym terminem płatności. Opcja ta dotyczy wyłącznie firm, z którymi Lublindis Polska Sp. z o.o. podpisze stosowną umowę sprzedaży.

VII.

Zakaz dostarczania treści bezprawnych i ochrona danych osobowych

1.

Zgodnie z treścią ustawy z dnia 18 lipca 2012 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r. Poz.1219) zakazuje się dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

VIII.

Ochrona danych osobowych

1.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Lublindis Polska Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin, NIP 9462651328

2.

Pani/Pana dane osobowe zbierane są wyłącznie od Pani/Pana, podczas rejestracji konta użytkownika, dokonywania zakupów w sklepie internetowym, jak również korzystania z innych funkcjonalności naszego sklepu, w tym także poprzez zapisywane w przeglądarce pliki cookies.

3.

Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000), jak również Pani/Pana dobrowolnie wyrażona zgoda.

4.

Zbieranie danych, zakres i cel ich przetwarzania

W celu rejestracji, dokonania zakupu, dostarczenia zamówionych artykułów niezbędne jest podanie następujących danych osobowych, które administrator danych wykorzysta w celu realizacji zamówienia i usług powiązanych:

• dane osoby zamawiającej – imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres,

• dane odbiorcy – imię, nazwisko, adres, nr telefonu,

• w zależności od ustawień przeglądarki administrator może przetwarzać jego adres IP lub inny identyfikator. Powyższe informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii,

• w przypadku rejestracji - login oraz hasło,

• w przypadku gdy dokonuje Pani/Pan zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, wyrażając przy tym chęć uzyskania faktury VAT – numer NIP.

Dane, które zbieramy wykorzystujemy tylko i wyłącznie do:

• realizowania zamówień sprzedaży i w celu wywiązania się przez nas ze zobowiązań umownych (np. kontakt w sprawie zamówienia, rozpatrzenie reklamacji),

• zarządzania relacjami biznesowymi, w tym świadczenia usług gwarancyjnych, przetwarzania płatności, na potrzeby rachunkowości, audytów, fakturowania i egzekwowania należności,

• wysyłania materiałów handlowych/reklamowych - pod warunkiem uzyskania Pani/Pana wyraźnej zgody.

5.

Przekazywanie danych

• Nie przekazujemy żadnych pozyskanych danych do państwa trzeciego tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Pani/Pana dane osobowe, wykorzystywane są tylko w celu realizacji zlecenia.

• Zgodnie z obowiązującymi przepisami administrator danych przekazuje Pani/Pana dane osobowe podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie i/lub w naszym imieniu, np. naszym pracownikom i współpracownikom, firmie hostingującej sklep, kierowcom – jeżeli musimy użyć firmy zewnętrznej do dostarczenia naszych produktów, podwykonawcom naszych usług,

• Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe możemy przekazać również podmiotom uprawnionym do uzyskania tych danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy lub organy ścigania, ale tylko gdy wystąpią z żądaniem o dostęp w oparciu o stosowną podstawę prawną.

• Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe możemy przekazać również podmiotom uprawnionym do uzyskania tych danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy lub organy ścigania, ale tylko gdy wystąpią z żądaniem o dostęp w oparciu o stosowną podstawę prawną.

• Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe możemy przekazać również podmiotom uprawnionym do uzyskania tych danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy lub organy ścigania, ale tylko gdy wystąpią z żądaniem o dostęp w oparciu o stosowną podstawę prawną.

• Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe możemy przekazać również podmiotom uprawnionym do uzyskania tych danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy lub organy ścigania, ale tylko gdy wystąpią z żądaniem o dostęp w oparciu o stosowną podstawę prawną.

6.

Przechowywanie danych

Administrator danych przechowuje przekazane w zamówieniu dane w swoich systemach informatycznych i archiwach tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji celów z uwzględnieniem wymogów prawnych i umownych, lecz maksymalnie przez okres 7 lat. Wyjątkiem są przypadki, rejestracji w serwisie – w tym przypadku administrator danych przechowuje dane, do czasu cofnięcia zgody przez Panią/Pana i gdy może to być konieczne do ochrony interesów związanych z potencjalną odpowiedzialnością wynikającą ze świadczenia usług lub dostarczania produktów.

7.

Prawa osób fizycznych

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych do nowego administratora, a także wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych oraz skorzystania z innych praw, w tym prawa do:

• uzyskania wyczerpującej informacji na temat Pani/Pana danych, które przetwarza administrator danych,

• uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych przekazanych przez Panią/Pana,

• uzyskania informacji o źródle, z którego pochodzą dane Pani/Pana dotyczące,

• uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane,

• żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania,

• usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane,

• wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych.

W każdej chwili może Pani/Pan również skorzystać z prawa do wniesienia skargi do organu nadzoru jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez administratora danych osobowych narusza Pani/Pana prawa.

8.

Inspektor ochrony danych

Administrator danych powołał inspektora ochrony danych. Inspektorem ochrony danych jest p. Krystian Erens. Z inspektorem ochrony danych może się Pani/ Pan skontaktować elektronicznie wysyłając wiadomość e-mail na adres mailowy: e.leclerc@infomania.pl lub listownie pisząc na adres administratora danych.

W każdej chwili, kiedy ma Pani/Pan wątpliwości dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych, które odpowie na wszelkie zapytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych.

9.

Zautomatyzowane przetwarzanie danych

Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu dopasowania zawartości strony do preferencji i zainteresowań. Zautomatyzowane przetwarzanie nie wywołuje żadnych skutków prawnych ani w istotny sposób nie wpływa na Pani/Pana dane.

10.

Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji umowy i spełnienia warunków zamówienia.

IX.

W przypadku zmian regulaminu, wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu www.leclercdrive.lublin.pl.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy.

 

Lublindis Polska Sp. z o.o.

Ul. Tomasza Zana 19

20-601 Lublin

tel.81-528-05-02

fax.81-528-05-00

adres e-mail

info@leclercdrive.lublin.pl

info@leclerc.lublin.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Ja/My(*) ............................... zam…………………………………………….niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)

odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ..........................................

nr paragonu/faktury/zamówienia(*) ....................................................................

Data odbioru....................................

.....................................

Podpis(-y) konsumenta(-ów)

*Niepotrzebne skreślić

Logowanie

Succes
Error
Info

Header

Wybierz
GOTOWE
Przesuń w lewo by podejrzeć koszyk
Przesuń w prawo by otworzyć menu

Dołącz produkty do zamówienia

Dołącz produkty do zamówienia Wybierz numer zamówienia aby dołączyć do niego produkty z koszyka

Komunikat

Przepraszamy, w chwili obecnej niestety nie dysponujemy wolnymi terminami dostaw. Kolejne wolne terminy pojawią się dziś o północy.

Skompletowane już teraz zamówienie, zostanie zapamiętane i po pojawieniu się nowych wolnych terminów będzie można dokończyć proces zamawiania. W przypadku zmian niektórych cen wartość zamówienia zostanie przeliczona.
Rozumiem